Zielona Szkoła w Hiszpanii

Hola‼️🇪🇦
W dniach 21-29 maja br. rozpoczęła się nasza hiszpańska przygoda- zielona szkoła.
Drugiego dnia po długiej podróży🚍 dotarliśmy do urokliwego nadmorskiego miasteczka Lloret de Mar🏝 . Po pysznej i sycącej kolacji poszliśmy na spacer, aby przywitać się z Morzem Śródziemnym. Podziwialiśmy pięknie widoki z klifów południowego wybrzeża Costa Brava🌊.

Kolejnego dnia odwiedziliśmy jedną z najlepiej zachowanych średniowiecznych starówek w Gironie oraz perłę wybrzeża Costa Brava🏝 – Tossa de Mar. Miasteczko to roztacza niespotykany urok, tu można zawsze liczyć na słońce, obłędne plaże 🏖 i niesamowite widoki🏞🏜🌅.

24 maja kolejna dawka pozytywnych emocji- Barcelona. Aż trudno uwierzyć, że to małe miasteczko położone między morzem a górami może pomieścić ok 1,7 mln mieszkańców. Zobaczyliśmy miejsce, gdzie kiedyś odbywały się corridy. Przejechaliśmy obok stadionu Camp Nou⚽️, który obecnie jest w przebudowie. Widzieliśmy też stadion olimpijski i słynne budynki zaprojektowane przez Antoniego Gaudiego. Największymi atrakcjami Barcelony są jednak Sagrada Familia i Park Guell. Spacerowaliśmy słynną ulicą La Rambla rozpoczynającą się od pomnika Krzysztofa Kolumba. Pełni wrażeń wróciliśmy do hotelu na pyszną kolację gdzie królowały owoce morza🐙🦀🦞🦐 i czekoladowa fontanna🍩🍦🍡.

Następnego dnia odwiedziliśmy ponownie perełkę wybrzeża Costa Brava- Tossa de Mar po to, by korzystać nie tylko z kąpieli słonecznych ale i 🌊 na przepięknej plaży u podnóża średniowiecznego zamku🏖🏝

Ostatni dzień naszej katalońskiej przygody był pełen relaksu, odpoczynku, spacerów i ostatnich zakupów pamiątek. Aż żal było wracać i opuszczać tak piękne miejsce jakim jest Lloret de Mar🏝🌊🏖🏜. Chętnie tu jeszcze kiedyś wrócimy…